Alla är vi exhibisionister, nu är det min tur.

För att boosta upp mig själv och mitt numera hyfsat tragiska leverne så har jag nu startat en blogg för att skriva om intressanta och roliga saker som jag faktiskt stöter på emellanåt. Ni kommer att få läsa mycket om konst, film, litteratur och musik. Hur det går för mig att komma på vad jag vill göra i framtiden, ett stort ångestelement f.ö..
Den närmaste tiden kommer det att dyka upp saker som: min kväll på Nobelfesten 10 december, mitt jobb som veterinärassistent, Lunds studentliv och min kamp med musiken.
Jag kommer att lägga upp en massa bilder för fotografi är ett av mina största intressen.

Nu återstår att se om någon är intresserad av att läsa om detta. Annars får jag läsa om mig själv och frossa i svulstiga utläggningar á la Proust.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0