helg=inte ledig

Nu vaccinerar jag inte fler kor den här veckan, men istället sitter jag och paniktransponerar lite noter som jag ska ha till första advent-spelningen nu på söndag. Jag är ganska bra på att läsa a vista alltså rakt från papper vid första blicken, men jag vet att min hjärna när som helst kan felkopplas och då är det lika bra att ha det som det ska vara. Det var längesen jag använde mina notpapper, och min handstil i noter är ungefär lika illa som min vanliga handstil. Jag har alltid önskat mig sirliga G-klaver och noter som ser ut som de är tryckta, men icke. Nu har jag övat lite och hoppas att jag orkar peppa mig tillräckligt för att dra till Blekingska nationen och lyssna på lite nostalgi-pop och tokdansa tills jag stupar.

friday friday mayday.


min hastiga helg-transponering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0