Vecka 26.

Måndag: 16 km medelhård cykling och när jag kom hem 8,5 km löpning. Nu fattas bara simning sen har jag gjort mig ett triathlon haha. Märkligt nog var benen relativt fräscha efter cyklandet och löpningen gick, mot förmodan, som en dans. FAB! 
Tisdag: Odlade skavsår i Malmö. På kvällen ägnade jag och M oss åt Svenssons favoritidrott nämligen "gå-å-se-på-fotboll", Sverige vann över Serbien med 3-1! Hurra! 
Onsdag: Jag tackar den allsmäktige löparguden för Compeed skavsårplåster. Sprang 8,5 km. Pappa fick agera hare igen, så det gick i ett fint tempo. Det är inte förrän nu som jag faktiskt lärt mig uppskatta att springa med andra - jag hatade det verkligen innan och ansåg träning vara något man helst borde utöva privat. Men nu förtiden hänger jag ju både på Gerdahallen och joggar med min far, har märkt att det kan fungera bra när motivationen tryter. 
Torsdag: Enkom promenix
Fredag: Likt föregående dag
Lördag: Idag svek min kropp mig! Pap och jag startade 8,5 kilometersrundan i högt tempo. Lite jobbigt var det allt, men har man psykologin med sig går det att pusha på. Värmen var tryckande. Efter 6 km fick jag kramp/håll och det var verkligen grymt obehagligt. Så jag gick en bit och sen sprang vi tillbaka. Men jag är nöjd ändå :) Imorgon ska jag köra jet-ski, det lär kräva muskelstyrka haha! nice
Söndag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0